Przejdź do głównej zawartości

Rok z pozytywnikiem #3

Nie cierpię swojego życia. A ten tydzień nie pomógł mi w znalezieniu szczęścia. Praktycznie wszystko się wali, każda sfera mojego życia. A najgorsze, że nic nie mogę z tym zrobić.

Rady z tego tygodnia. Również na niewiele się zdały. Ale może w przyszłym może troszkę lepiej?



14. 01.2017 r.
Myśl o wyzdrowieniu.
Myśl pozytywnie.
Ale jak? W jaki sposób, gdy wszystko robię pod górkę.

15.01.2017 r.
Tak szczerze: coś mi się nie udaje - płacz. Rzadko złość.

Często za to ostatnio z pozoru wszystko mi wychodzi, a tak naprawdę wszystko się w moim życiu wali.

A miało być tak pięknie.


         
16.01.2017 r.
Robić to, co dla mnie najlepsze...

Tylko, czy to co jest najlepsze jest tym, czego ja chcę? I co ja chcę? Czego od życia pragnę?

Pracy - ją mam. Czy mnie ona uszczęśliwia?
Hobby - jest. Ale, ale...
Doszkalanie się?

Czego pragnę? Jak znaleźć złoty środek, który sprawi, iż życie będzie łatwiejsze?

17.01.2017 r.
Pomaganie uszczęśliwia?

18.01.2017 r.
Problemy, problemy, a u mnie całkowite zwątpienie.

Czyli problemy = czarny tunel,a  nie mur.
Tylko to zbyt długi tunel... albo już zbyt dawno się w nim zagubiłam.

19.01.2017 r.
Dzisiejszej nocy: "Uwalniam wszystkie myśli tego dnia. Oto płyną w dal jak białe chmurki po letnim niebie"

20.01.2017 r.
Nie jestem brzydka.
Wokół jest piękno.

Czy takie oszukiwanie się ma sens?

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Dodatki do gazet #1 oraz zapowiedzi

Prawdziwym życiowym wyzwaniem jest szukanie promocji, tańszych rzeczy, konkursów czy dodatków. Robimy to w sklepach, buszując w internecie czy wchodząc do kiosków. Szukamy okazji.

Jedne z nich można znaleźć kupując ulubione lub mniej lubiane gazetki. Ja co jakiś czas będę pisać, co można znaleźć w kioskach. Niestety, na pewno nie będzie to wszystko, chyba, że czasem ktoś mi coś podpowie. :)

W dzisiejszym poście skupię się na gazetkach z książkami, ale znajdzie się też kilka z filmami oraz jedna z kalendarzem. Zapraszam.

O książce - "S.Q.U.A.T. Eksperyment"

Autor: Konrad Kuśmirak
Wydawnictwo:  Czwarta Strona
gatunek: fantastyka, fantasy, science fiction
Ilość stron: 384
rok wydania: 2016






(...) żeński umysł posiada jedną cechę, której nie ma męski - niezwykle rozwiniętą intuicję i empatię, zdolność wyczuwania emocji i wczuwania się w nie.
Na pewno ma dwa duże plusy: wciąga i szybko się ją czyta. Można ją przeczytać w ciągu jednego dnia i czytać zapominając o jedzeniu, piciu i innych ważniejszych sprawach.

Nie znam pierwszego tomu cyklu S.Q.U.A.T., przez co na początku miałam problem z zrozumieniem wydarzeń, czy też wypadków. Jednak później było trochę wyjaśnień odnośnie Rozbłysku, wojny, co pozwoliło mi zrozumieć ten świat.

Wydaje mi się, że gdzieś już spotkałam się z pomysłem, że postapokaliptyczna planeta nie jest przyjaznym miejscem dla ludzi, którzy chcieliby normalnie sobie żyć. Nie wiem, chyba w jakimś filmie był taki pomysł. W takim świecie rządziła anarchia i nikt nie mógł czuć się bezpiecznie. Tak właśnie jest w tej książce. Lecz…

Dodatki do gazet #2

Pierwotnie posty z cyklu "dodatki do gazet" miały być pisane raz na tydzień. Jednak w tym tygodniu muszą pojawić się dwa takie posty, bowiem na pierwszy raz nie dałam rady wszystkiego dopisać. Dlatego dzisiaj jeszcze kilka gazet z dodatkami, podzielonymi jak wczoraj tematycznie.