Przejdź do głównej zawartości

Zdrowie w jednej szklance - koktajl bananowy z dodatkiem kakao

Na początku się przyznam, iż przez jakiś czas mam dietę płynną. Taki prezencik poszpitalny. Dlatego też musiałam przerzucić się na zupki, soki i koktajle. Wszystko zmiksowane, aby elegancko przeszło przez rurkę.

Niektóre potrawy (mianowicie zupy) robiłam już wcześniej, teraz jedynie je miksuje, aby wyszedł z nich krem. Leczo z parówek również da się zmiksować na idealną zupę-krem i smakuje przy tym genialnie. ;)

Inne przepisy (na koktajle) znalazłam na internecie, o nich pisać raczej nie będę. Chociaż naprawdę jest masa stron, na których można znaleźć smakowite koktajle, soki. Warto je wypróbować, naprawdę warto.

Są też koktajle, które sama sobie wymyśliłam metodą prób i błędów. Tak było w przypadku tego koktajlu bananowego. Tak też było z kilkoma innymi koktajlami, o których jeszcze mam nadzieję wspomnieć na blogu.

Może ktoś będzie miał ochotę i wypróbuje ten smak. Mi akurat ten koktajl najbardziej przypadł do gustu (chociaż jest jeszcze jeden, który również wyszedł mi smakowity, ale o nim innym razem). Zapraszam zatem do przepisu:








Przepis dla jednej bardzo głodnej osoby, lub dla osób dwóch (ilość idealna na dwie szklanki).

Składniki:

1 banan
1 szklanka mleka
1 łyżka kakao (ja akurat wybrałam kakao słodkie zwane Puchatkiem)

Sposób przygotowania:

1. Banana obieramy ze skórki, kroimy na małe kawałki i wrzucamy do blendera.
2. Dodajemy mleko i kakao.
3. Wszystko miksujemy.

SMACZNEGO! :)




 Ten przepis bierze udział w konkursie Zdrowie w jednej szklance na portalu Zblogowani.pl


zBLOGowani.pl

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Dodatki do gazet #1 oraz zapowiedzi

Prawdziwym życiowym wyzwaniem jest szukanie promocji, tańszych rzeczy, konkursów czy dodatków. Robimy to w sklepach, buszując w internecie czy wchodząc do kiosków. Szukamy okazji.

Jedne z nich można znaleźć kupując ulubione lub mniej lubiane gazetki. Ja co jakiś czas będę pisać, co można znaleźć w kioskach. Niestety, na pewno nie będzie to wszystko, chyba, że czasem ktoś mi coś podpowie. :)

W dzisiejszym poście skupię się na gazetkach z książkami, ale znajdzie się też kilka z filmami oraz jedna z kalendarzem. Zapraszam.

O książce - "S.Q.U.A.T. Eksperyment"

Autor: Konrad Kuśmirak
Wydawnictwo:  Czwarta Strona
gatunek: fantastyka, fantasy, science fiction
Ilość stron: 384
rok wydania: 2016






(...) żeński umysł posiada jedną cechę, której nie ma męski - niezwykle rozwiniętą intuicję i empatię, zdolność wyczuwania emocji i wczuwania się w nie.
Na pewno ma dwa duże plusy: wciąga i szybko się ją czyta. Można ją przeczytać w ciągu jednego dnia i czytać zapominając o jedzeniu, piciu i innych ważniejszych sprawach.

Nie znam pierwszego tomu cyklu S.Q.U.A.T., przez co na początku miałam problem z zrozumieniem wydarzeń, czy też wypadków. Jednak później było trochę wyjaśnień odnośnie Rozbłysku, wojny, co pozwoliło mi zrozumieć ten świat.

Wydaje mi się, że gdzieś już spotkałam się z pomysłem, że postapokaliptyczna planeta nie jest przyjaznym miejscem dla ludzi, którzy chcieliby normalnie sobie żyć. Nie wiem, chyba w jakimś filmie był taki pomysł. W takim świecie rządziła anarchia i nikt nie mógł czuć się bezpiecznie. Tak właśnie jest w tej książce. Lecz…

Dodatki do gazet #2

Pierwotnie posty z cyklu "dodatki do gazet" miały być pisane raz na tydzień. Jednak w tym tygodniu muszą pojawić się dwa takie posty, bowiem na pierwszy raz nie dałam rady wszystkiego dopisać. Dlatego dzisiaj jeszcze kilka gazet z dodatkami, podzielonymi jak wczoraj tematycznie.