Przejdź do głównej zawartości

O czym?

Już od dawana potrzebowałam zmian. Blog o książkach jednak nie jest dla mnie. Chociaż tego zupełnie nie porzucam. Po prostu o książkach będę pisać jedynie na lubimyczytać i booklikes. Tutaj jednak pojawią się informacje o przeczytanych książkach, filmach itp.


Tutaj jednak mam zamiar pisać o wyzwaniach, akcjach, w których będę brać udział. Czasem o testowanych produktach, czasem o zwierzakach. O sukcesach z listy celów, o sobie i swoim marzeniach oraz o życiu, które jest największym wyzwaniem, w którym biorę udział.
Może się zdarzyć, iż pojawi się coś nie na główny temat, jednak będę się starała trzymać tego, co postanowiłam.

Chcę zmian. Potrzebuję zmian, które zmotywują mnie do działania. A przede wszystkim potrzebuję na nowo odkryć siebie - blog ma mi w tym pomóc. I być może Wy, moi czytelnicy też pomożecie mi znaleźć tą cząstkę siebie, którą gdzieś zagubiłam.

---
Magdalena :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Dodatki do gazet #1 oraz zapowiedzi

Prawdziwym życiowym wyzwaniem jest szukanie promocji, tańszych rzeczy, konkursów czy dodatków. Robimy to w sklepach, buszując w internecie czy wchodząc do kiosków. Szukamy okazji.

Jedne z nich można znaleźć kupując ulubione lub mniej lubiane gazetki. Ja co jakiś czas będę pisać, co można znaleźć w kioskach. Niestety, na pewno nie będzie to wszystko, chyba, że czasem ktoś mi coś podpowie. :)

W dzisiejszym poście skupię się na gazetkach z książkami, ale znajdzie się też kilka z filmami oraz jedna z kalendarzem. Zapraszam.

O książce - "S.Q.U.A.T. Eksperyment"

Autor: Konrad Kuśmirak
Wydawnictwo:  Czwarta Strona
gatunek: fantastyka, fantasy, science fiction
Ilość stron: 384
rok wydania: 2016






(...) żeński umysł posiada jedną cechę, której nie ma męski - niezwykle rozwiniętą intuicję i empatię, zdolność wyczuwania emocji i wczuwania się w nie.
Na pewno ma dwa duże plusy: wciąga i szybko się ją czyta. Można ją przeczytać w ciągu jednego dnia i czytać zapominając o jedzeniu, piciu i innych ważniejszych sprawach.

Nie znam pierwszego tomu cyklu S.Q.U.A.T., przez co na początku miałam problem z zrozumieniem wydarzeń, czy też wypadków. Jednak później było trochę wyjaśnień odnośnie Rozbłysku, wojny, co pozwoliło mi zrozumieć ten świat.

Wydaje mi się, że gdzieś już spotkałam się z pomysłem, że postapokaliptyczna planeta nie jest przyjaznym miejscem dla ludzi, którzy chcieliby normalnie sobie żyć. Nie wiem, chyba w jakimś filmie był taki pomysł. W takim świecie rządziła anarchia i nikt nie mógł czuć się bezpiecznie. Tak właśnie jest w tej książce. Lecz…

Dodatki do gazet #2

Pierwotnie posty z cyklu "dodatki do gazet" miały być pisane raz na tydzień. Jednak w tym tygodniu muszą pojawić się dwa takie posty, bowiem na pierwszy raz nie dałam rady wszystkiego dopisać. Dlatego dzisiaj jeszcze kilka gazet z dodatkami, podzielonymi jak wczoraj tematycznie.